Hafta | Teori Konu Başlıkları |
---|---|
1 | Paragrafın ana fikrini açıklayan cümleler / Yazarın görüşü |
2 | Noktalama işaretlerinden 'virgül' kullanımı / In addition ve but bağlaçlarının kullanımı / Zamirler |
3 | Ön ekler |
4 | İstatistiksel veri kullanımı / Metin incelemesinde gerçek durumları anlamak |
5 | Sıfatların derecelendirilmesi / İlgi zamirleri |
6 | Metin incelemesinde gerçek durumları ve rakamları ortaya çıkarmak |
7 | Tekrardan kaçınmak için 'yerine' kelime bulmak |
8 | Sıkça yapılan hata çeşitleri / Özet çıkarmak |
9 | Güvenilir bilgi kaynağına ulaşma yolları |
10 | Bir metni daha iyi anlamak için doğru kaynak bulmak / İstatistiksel verilerin önemi |
11 | On the other hand / As a result / Also bağlaçlarının kullanımı |
12 | Sayıları yazı ile ya da rakam ile yazma kuralları / Kelimeleri eş anlamlı ve/veya zıt anlamlılarıyla öğrenmek |
13 | Güncel okuma metinleri |
14 | Güncel okuma metinleri |
Hafta | Uygulama Konu Başlıkları |
---|---|
1 | Unit 7 Food, drink and culture "Food from other countries" (Academic Skills) |
2 | Unit 7 Food, drink and culture - Describing food and drink (Academic Skills) |
3 | Unit 7 Food, drink and culture - Prefixes and their meanings (Academic Skills) |
4 | Unit 8 Cities of the world "City life" (Academic Skills) |
5 | Unit 8 Cities of the world - Comparing data (Academic Skills) |
6 | Unit 8 Cities of the world - Researching a city (Academic Skills) |
7 | Unit 9 Brain power "A healthy brain" (Academic Skills) |
8 | Unit 9 Brain power - Notes and summaries (Academic Skills) |
9 | Unit 9 Brain power - Books (Academic Skills) |
10 | Unit 10 Staying alive "Dangerous diseases of our time" (Academic Skills) |
11 | Unit 10 Staying alive - Describing statistics (Academic Skills) |
12 | Unit 10 Staying alive - Numbers in texts Academic Skills) |
13 | Breaking News English (breakingnewsenglish.com) |
14 | Breaking News English (breakingnewsenglish.com) |