1 |
Öğrenci grubunun akademik dil ihtiyaçlarının analizi ( neden öğreniyorlar, nasıl öğreniyorlar, ne biliyorlar) |
2 |
Akademisyenlerin metinsel pratik ve üretimlerinin tanınması (makale, tez, ders sunusu, araştırma, rapor, tartışma) |
3 |
Türkçe öğretiminde temel ilkeler |
4 |
Türkçe öğretiminde okuma ve dinleme becerileri |
5 |
Türkçe öğretiminde konuşma ve yazma becerileri |
6 |
Dil bilgisi ve sözcük öğretimi |
7 |
Ara Sınav |
8 |
Ara Sınav |
9 |
Alanıyla ilgili temel bilgiler içeren seçilmiş bir makale veya metin üzerinde anlama ve çeviriye yönelik çalışma |
10 |
Öğrenilen alan terimleri kullanılarak kısa bir metin yazma çalışması |
11 |
Alanıyla ilgili temel bilgiler içeren seçilmiş bir makale veya metin üzernde anlama ve çeviriye yönelik çalışma |
12 |
Öğrenilen alan terimleri kullanılarak kısa bir metin yazma çalışması |
13 |
Alanıyla ilgili temel bilgiler içeren seçilmiş bir makale veya metin üzerinde anlama ve çeviriye yönelik çalışma |
14 |
Öğrenilen alan terimleri kullanılarak kısa bir metin yazma çalışması |