HİZMET PAZARLAMASI

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Ders içeriği hakkında bilgi verilmesi, konu ve proje gruplarının belirlenmesi
2 Hizmet Kavramı, Pazarlama Yönetimi içinde Hizmet Pazarlamasının Yeri
3 Hizmet Pazarlamasında Tüketici Davranışları ve Satın alma Süreci
4 Hizmet Kalitesi ve Ölçümlenmesi
5 Hedef Pazarın Tanımlanması (Bölümlendirme, Hedef Pazar Seçimi, Konumlandırma)
6 Hizmetlerin Ortak Özellikleri, Hizmet Karması, Hizmet Yaşam Eğrisi
7 Hizmetlerin Fiyatlandırılması
8 Hizmetlerde Dağıtım Stratejileri ve Mağaza Atmosferi
9 Hizmetlerde Pazarlama İletişimi Stratejileri
10 Hizmet Pazarlamasında "İNSAN" Unsuru
11 Hizmetlerde Süreç Yönetimi
12 Sunumlar
13 Sunumlar
14 Sunumlar

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024