ALGI YÖNETİMİ

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Halkla ilişkilerin değişen yönelimi ve ilişki yönetimi konusunun halkla ilişkilerde artan önemi
2 Kurum ile hedef kitle ilişkilerine genel bir bakış / Hedef kitle türleri / Monolojik ve diyalojik halkla ilişkiler yaklaşımları
3 İlişki kavramı ve ilişki türleri (Sürelerine ve ortaya çıkma düzeyleri açısından ilişki türleri)
4 İlişki yönetimi alanı / İlişki yönetiminin kuramsal çerçevesi (Sistem Teorisi)
5 İlişki yönetiminin kuramsal çerçevesi (Karşılıklı Bağımlılık Teorisi / Sosyal Değişim Teorisi) / İlişki yönetimi ile karıştırılan bir kavram olarak ilişki pazarlaması
6 Kurum ile hedef kitle ilişkilerinin türleri : Değiş - tokuş ilişkisi ve toplumsal ilişkiler
7 İlişki sürdürme stratejileri
8 İlişkilerin çıktıları
9 Kurum ile hedef kitle ilişkisini etkileyen faktörler
10 Kurum ile hedef kitle ilişkilerinin kalite ve etkisinin ölçümlenmesi
11 İlişki yönetiminde iletişim sürecinin yapısı
12 İlişki yönetiminde iletişim araçlarının kullanımı: Geleneksel kitle iletişim araçları ve yeni iletişim teknolojileri
13 Online ilişki yönetimi kavramı ve online ilişki yönetimi araçları: E - posta, intranet
14 Online ilişki yönetimi araçları: Kurumsal web sayfaları ve sosyal medya ortamları / Genel değerlendirme

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024