Hafta | Teori Konu Başlıkları |
---|---|
1 | Çalışılacak eserlerin deşifre edilmesi |
2 | Çalışılacak eserlerin deşifre edilmesi |
3 | Seviyeye uygun olarak seçilen konçertonun 1. ve 2. bölümlerinin form, tema ve nüans şemalarının belirlenmesi, teknik ve müzikal zorluklarına çalışma metodları uygulanması |
4 | Seviyeye uygun olarak seçilen konçertonun 1. ve 2. bölümlerinin form, tema ve nüans şemalarının belirlenmesi, teknik ve müzikal zorluklarına çalışma metodları uygulanması |
5 | Konçertonun 1. ve 2. bölümlerinin detaylı yorum çalışmasınınyapılması |
6 | Konçertonun 3. ve 4. bölümlerinin form, tema ve nüans şemalarının belirlenmesi, teknik ve müzikal zorluklarına çalışma metodları uygulanması |
7 | Konçertonun 3. ve 4. bölümlerinin teknik ve müzikal zorluklarına çalışma metodları uygulanması, |
8 | Konçertonun 3. ve 4. bölümlerinin detaylı yorum çalışmasının yapılması |
9 | Konçertonun tamamının akış halinde çalınması |
10 | Seçilen serbest parçanın çalışılması, teknik ve müzikal zorluklarına çalışma metodları uygulanması |
11 | Seçilen serbest parçanın çalışılması, detaylı yorum çalışmasınınyapılması |
12 | Konçerto ve serbest parçanın akış halinde çalınması |
13 | Konçerto ve serbest parçanın akış halinde çalınması |
14 | Konçerto ve serbest parçanın akış halinde çalınması |
Hafta | Uygulama Konu Başlıkları |
---|---|
1 | Çalışılacak eserlerin deşifre edilmesi |
2 | Çalışılacak eserlerin deşifre edilmesi |
3 | Seviyeye uygun olarak seçilen konçertonun 1. ve 2. bölümlerinin form, tema ve nüans şemalarının belirlenmesi, teknik ve müzikal zorluklarına çalışma metodları uygulanması |
4 | Seviyeye uygun olarak seçilen konçertonun 1. ve 2. bölümlerinin form, tema ve nüans şemalarının belirlenmesi, teknik ve müzikal zorluklarına çalışma metodları uygulanması |
5 | Konçertonun 1. ve 2. bölümlerinin detaylı yorum çalışmasınınyapılması |
6 | Konçertonun 3. ve 4. bölümlerinin form, tema ve nüans şemalarının belirlenmesi, teknik ve müzikal zorluklarına çalışma metodları uygulanması |
7 | Konçertonun 3. ve 4. bölümlerinin teknik ve müzikal zorluklarına çalışma metodları uygulanması, |
8 | Konçertonun 3. ve 4. bölümlerinin detaylı yorum çalışmasının yapılması |
9 | Konçertonun tamamının akış halinde çalınması |
10 | Seçilen serbest parçanın çalışılması, teknik ve müzikal zorluklarına çalışma metodları uygulanması |
11 | Seçilen serbest parçanın çalışılması, detaylı yorum çalışmasınınyapılması |
12 | Konçerto ve serbest parçanın akış halinde çalınması |
13 | Konçerto ve serbest parçanın akış halinde çalınması |
14 | Konçerto ve serbest parçanın akış hlainde çalınması |