Hafta | Teori Konu Başlıkları |
---|---|
1 | ÖĞRENCİYE UYGUN PROGRAMIN SEÇİMİ |
2 | İKİLİ İCRA SAFHASINDA ENSTRÜMAN ÇALIMINDA YAPILACAK DEĞİŞİKLİKLERİN TESBİTİ |
3 | İLGİLİ REPERTUVARA AİT DÖNEMSEL STİL ÖZELLİKLERİNİN ARAŞTIRILMASI |
4 | NÜANS,RİTM VE MÜZİKAL ÖĞELERDE BİRLİKTELİK SAĞLAMAK İÇİN ÇALIŞMA |
5 | ORTAK MÜZİKAL FİKİRLERİN BELİRLENMESİ |
6 | SONATIN BİRLİKTE ÇALIŞILMASI |
7 | KONÇERTONUN BİRLİKTE ÇALIŞILMASI |
8 | VİRTÜÖZ ESERİN BİRLİKTE ÇALIŞILMASI |
9 | ESERLERİN AĞIR TEMPODA ÇALIŞILMASI |
10 | FARKLI YORUMLARIN DİNLENİP ANALİZ EDİLEREK YENİ MÜZİKAL FİKİRLERİN ÜRETİLMESİ |
11 | ESERLERİN HIZLANDIRILMIŞ TEMPOYLA ÇALIŞILMASI |
12 | ESERLERİN İDEAL TEMPOYA ULAŞTIRILMASI |
13 | TÜM PROGRAMIN ARKA ARKAYA SAHNE PERFORMANSINDA OLDUĞU GİBİ ÇALINMASINA ÇALIŞMAK |
14 | TÜM PROGRAMIN ARKA ARKAYA SAHNE PERFORMANSINDA OLDUĞU GİBİ ÇALINMASINA ÇALIŞMAK |
Hafta | Uygulama Konu Başlıkları |
---|---|
1 | ÖĞRENCİYE UYGUN PROGRAMIN SEÇİMİ |
2 | İKİLİ İCRA SAFHASINDA ENSTRÜMAN ÇALIMINDA YAPILACAK DEĞİŞİKLİKLERİN TESBİTİ |
3 | İLGİLİ REPERTUVARA AİT DÖNEMSEL STİL ÖZELLİKLERİNİN ARAŞTIRILMASI |
4 | NÜANS,RİTM VE MÜZİKAL ÖĞELERDE BİRLİKTELİK SAĞLAMAK İÇİN ÇALIŞMA |
5 | ORTAK MÜZİKAL FİKİRLERİN BELİRLENMESİ |
6 | SONATIN BİRLİKTE ÇALIŞILMASI |
7 | KONÇERTONUN BİRLİKTE ÇALIŞILMASI |
8 | VİRTÜÖZ ESERİN BİRLİKTE ÇALIŞILMASI |
9 | ESERLERİN AĞIR TEMPODA ÇALIŞILMASI |
10 | FARKLI YORUMLARIN DİNLENİP ANALİZ EDİLEREK YENİ MÜZİKAL FİKİRLERİN ÜRETİLMESİ |
11 | ESERLERİN HIZLANDIRILMIŞ TEMPOYLA ÇALIŞILMASI |
12 | ESERLERİN İDEAL TEMPOYA ULAŞTIRILMASI |
13 | TÜM PROGRAMIN ARKA ARKAYA SAHNE PERFORMANSINDA OLDUĞU GİBİ ÇALINMASINA ÇALIŞMAK |
14 | TÜM PROGRAMIN ARKA ARKAYA SAHNE PERFORMANSINDA OLDUĞU GİBİ ÇALINMASINA ÇALIŞMAK |