Hafta | Teori Konu Başlıkları |
---|---|
1 | SOLO VE EŞLİKLİ ESERLERİN TÜRLERİ VE YAPILARI |
2 | SOLO VE EŞLİKLİ ESERLERİN FORMLARI TANIMA VE KAVRAMA |
3 | SOLİST İCRACILIĞI ALANINA DAİR BİLGİLER |
4 | SOLO VE EŞLİKLİ ESERLER İÇİN GENEL ÇALIŞMA İLKELERİ |
5 | ARA SINAVLAR VE İSTENİLEN ESERLER |
6 | YARIYIL DAHİLİNDE ÇALIŞILACAK ESERLERE DAİR GENEL BİLGİLER |
7 | KLASİK DÖNEM STİL KAVRAMI VE ÇALIŞMASI. |
8 | KLASİK DÖNEM STİL KAVRAMI VE ÇALIŞMASI. |
9 | ROMANTİK DÖNEM STİL KAVRAMI VE ÇALIŞMASI. |
10 | ÇAĞDAŞ MÜZİK STİL KAVRAMI VE ÇALIŞMASI |
11 | ÇAĞDAŞ NOTASYON |
12 | ÇAĞDAŞ MÜZİKTE KULLANILAN ÖZEL EFEKTLER |
13 | ÇEŞİTLİ DİLLERDE HIZ VE NÜANS TERİMLERİ |
14 | ÇEŞİTLİ DİLLERDE ORKESTRAL TERİMLER |
Hafta | Uygulama Konu Başlıkları |
---|---|
1 | SOLO VE EŞLİKLİ ESERLER ÜZERİNDE BİREYSELÇALIŞMALAR |
2 | SOLO VE EŞLİKLİ ESERLER ÜZERİNDE DETAYLI ÇALIŞMALAR |
3 | ESERLER ÜZERİNDE MÜZİKAL ANALİZ |
4 | ESERLER ÜZERİNDE NEFES ALINACAK YERLERİN BELİRLENMESİ,MÜZİKAL DETAYLARIN İNCELENMESİ |
5 | ARA SINAVLAR İÇİN SEÇİLMİŞ ESERLERİN TEORİK VE MÜZİKAL AÇIDAN İNCELENMİŞ OLMASI VE SINAVDA ÇALINMASI |
6 | SOLO VE EŞLİKLİ PARTİLERİ ÇALIŞMA METODLARI |
7 | KLASİK STİL İCRA ÇALIŞMASI |
8 | KLASİK STİL İCRA ÇALIŞMASI |
9 | ROMANTİK STİL İCRA ÇALIŞMASI |
10 | ÇAĞDAŞ MÜZİK İCRA ÇALIŞMASI |
11 | ÇAĞDAŞ NOTASYON İCRA ÇALIŞMASI |
12 | ÇAĞDAŞ MÜZİKTE KULLANILAN ÖZEL EFEKTLER ÜZERİNE İCRA ÇALIŞMASI |
13 | ESERLER VE KESİTLER ÜZERİNDE DEŞİFRE ÇALIŞMASI |
14 | ESERLER VE KESİTLER ÜZERİNDE BİREYSEL ÇALIŞMA |