| 1 |
Araştırma Yöntemlerine Giriş, Araştırma Karar Alma İlişkisi |
| 2 |
Bir Araştırmada Bulunması Gerekli Nitelikler: Geçerlilik, Güvenilirlik, Sayısallık ve Objektiflik Kavramları |
| 3 |
Araştırmada Geçersizlik Kaynakları |
| 4 |
Araştırma Modelleri |
| 5 |
Araştırmanın Temel Amacı Kriterine Göre Keşfedici, Tanımlayıcı ve Neden-Sonuç (İlliyet) İlişkisi Arayan Modeller |
| 6 |
Araştırma Türleri: Birincil Kaynak ve İkincil Kaynak Araştırmalar |
| 7 |
Ara Sınav |
| 8 |
Birincil Kaynak Bilgi ve Veri Toplama Yöntemleri: Anket, Gözlem ve Deney Yöntemleri ve Türleri, Yöntemlerin Karşılaştırılması |
| 9 |
Araştırma Planı: Teklif Uygulama ve Raporlama Açısından Araştırma Sürecinin Aşamaları |
| 10 |
Örnekleme: Örnekleme Kavramı, Örnekleme Süreci, Örnekleme Yöntemleri, Örnek Büyüklüğünün Saptanması, Özel Durumlar |
| 11 |
Ölçekleme ve Ölçekler: Pazarlama Araştırmalarında Kullanılan Genel, Özel Ölçek Türleri ve Özel Ölçek Analizleri, Anket Formu Tasarımı |
| 12 |
Veri ve Bilgilerin Analize Hazırlanması: Verilerin Gözden Geçirilmesi, Düzeltilmesi, Tanımlanması, Kodlanması, Veri Giriş Formu Tasarımı |
| 13 |
Analiz Teknikleri: İlgi Analizi Kavramı, İlgi Analiz Türleri ve Uygulamaları, Diğer Analiz Türleri |
| 14 |
Genel Değerlendirme |