QUALITY MANAGEMENT AND QUALITY IMPROVEMENT

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Kalite Kavramına Giriş ( Temel Kalite Kavramları ve Kalite Tarihi )
2 Süreç Yönetimine Giriş (Firmanın paydaşlarını anlama ve stratejik karar süreçleri )
3 Süreç Geliştirme Yöntemleri
4 Performans ile ilgili veri toplama yöntemleri ( Çetele diyagramı, Problem Spesifik Diyagram vb. )
5 Performans analiz yöntemleri (Serpme Diyagramı, Pareto Diyagramı )
6 Performans analiz yöntemleri (Ishikawa Diyagramı, 5 Neden Analizi)
7 Performans analiz yöntemleri (İlişki Diyagramı, Histogram )
8 Performans analiz yöntemleri ( Matris Diyagramı, İlgi Diyagramı )
9 Performans geliştirme yöntemleri (Beyinfırtınası, Nominal grup yöntemi, Altı düşünen şapka yöntemi)
10 Performans geliştirme yöntemleri (Kalite Fonksiyon Göçerimi (QFD))
11 Performans geliştirme yöntemleri (Ağaç Diyagramı, Problem çözmede sekiz aşama etc.)
12 KAIZEN ve Sürekli iyileştirme
13 KAIZEN ve Sürekli iyileştirme
14 Hata Türü ve Etkisi Analizi (FMEA), Hizmet Kalitesi Ölçümü (SERVQUAL)

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024