Hafta | Teori Konu Başlıkları |
---|---|
1 | Resitatifin tarihsel gelişimi ve secco resitatif |
2 | Arya-secco resitatif ayrımının muziko-dramatik bağlamı |
3 | Secco resitatifli repertuarın stilistik özellikleri |
4 | Prosodinin tanımı ve unsurları |
5 | İtalyan dili ve prosodisine giriş |
6 | Vurgu: sözcükte ve öbekte vurgu |
7 | Vurgu: cümlede vurgu |
8 | Vurguda sözdizim hiyerarşileri |
9 | Oyunculuğa dayalı ifade ve resitatiflere yansıtılması |
10 | Secco resitatif okumada hız: listeler, 'botta e risposta' vb |
11 | Armonik yapının resitatif icraya etkileri |
12 | Secco resitatifte melodi |
13 | Resitatif kapanışları: sahneler arası, arya öncesi vb. |
14 | Secco resitatifin yokoluş süreci: nedenler, sonuçlar, çözümler |
Hafta | Uygulama Konu Başlıkları |
---|---|
1 | Resitatiflerin analiz edilmesi ve yorumlanması |
2 | Resitatiflerin analiz edilmesi ve yorumlanması |
3 | Resitatiflerin analiz edilmesi ve yorumlanması |
4 | Resitatiflerin analiz edilmesi ve yorumlanması |
5 | Resitatiflerin analiz edilmesi ve yorumlanması |
6 | Resitatiflerin analiz edilmesi ve yorumlanması |
7 | Resitatiflerin analiz edilmesi ve yorumlanması |
8 | Resitatiflerin analiz edilmesi ve yorumlanması |
9 | Resitatiflerin analiz edilmesi ve yorumlanması |
10 | Resitatiflerin analiz edilmesi ve yorumlanması |
11 | Resitatiflerin analiz edilmesi ve yorumlanması |
12 | Resitatiflerin analiz edilmesi ve yorumlanması |
13 | Resitatiflerin analiz edilmesi ve yorumlanması |
14 | Resitatiflerin analiz edilmesi ve yorumlanması |