1 |
Konaklama işletmelerinde önbüro departmanının yeri, önemi ve görevleri, |
2 |
Konaklama işletmelerinde kullanılan önbüro sistemleri, |
3 |
Orta büyüklükte bir konaklama işletmesinde müşterilerin karşılanması, yerleştirilmesi ve ayrılması ile ilgili işlemler, |
4 |
Önbüro yönetimi ve diğer departmanlarla ilişkileri ve önbüro donanımları, çalışma saatleri ve otel güvenlik sistemlerinin incelenmesi, |
5 |
Rezervasyon geliş şekilleri, süreci, kullanılan formlar, oda ayırma koşulları, rezervasyonda istisnai durumlar, rezervasyon takip şekilleri, rezervasyon cetvelleri, rezervasyon durum analizleri ve tahminleme tekniklerinin incelenmesi, |
6 |
Müşteri, oda çeşitleri, oda satış teknikleri, bir oda satışının temel aşamaları ve özel durumlar |
7 |
Müşteri hesapları, çeşitleri ve özellikleri, indirim türleri, ödeme şekilleri ve araçları |
8 |
Kat hizmetleri departmanında yönetim fonksiyonlarının (planlama, bütçeleme, kontrol ve materyal yönetimi) incelenmesi, |
9 |
Kat hizmetleri departmanında iletişim |
10 |
Kat hizmetleri departmanında insan kaynakları |
11 |
Kat hizmetleri departmanında hijyen ve güvenlik |
12 |
Önbüro uygulaması (5 yıldızlı otel işletmesi) |
13 |
Kat Hizmetleri uygulaması (5 yıldızlı otel işletmesi) |
14 |
Genel Değerlendirme |