ÖNBÜRO YÖNETİMİ

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Konaklama işletmelerinde önbüro departmanının yeri, önemi ve görevleri,
2 Konaklama işletmelerinde kullanılan önbüro sistemleri,
3 Orta büyüklükte bir konaklama işletmesinde müşterilerin karşılanması, yerleştirilmesi ve ayrılması ile ilgili işlemler,
4 Önbüro yönetimi ve diğer departmanlarla ilişkileri ve önbüro donanımları, çalışma saatleri ve otel güvenlik sistemlerinin incelenmesi,
5 Rezervasyon geliş şekilleri, süreci, kullanılan formlar, oda ayırma koşulları, rezervasyonda istisnai durumlar, rezervasyon takip şekilleri, rezervasyon cetvelleri, rezervasyon durum analizleri ve tahminleme tekniklerinin incelenmesi,
6 Müşteri, oda çeşitleri, oda satış teknikleri, bir oda satışının temel aşamaları ve özel durumlar
7 Müşteri hesapları, çeşitleri ve özellikleri, indirim türleri, ödeme şekilleri ve araçları
8 Kat hizmetleri departmanında yönetim fonksiyonlarının (planlama, bütçeleme, kontrol ve materyal yönetimi) incelenmesi,
9 Kat hizmetleri departmanında iletişim
10 Kat hizmetleri departmanında insan kaynakları
11 Kat hizmetleri departmanında hijyen ve güvenlik
12 Önbüro uygulaması (5 yıldızlı otel işletmesi)
13 Kat Hizmetleri uygulaması (5 yıldızlı otel işletmesi)
14 Genel Değerlendirme
Hafta Uygulama Konu Başlıkları
1 Yok
2 Yok
3 Yok
4 Yok
5 Yok
6 Yok
7 Yok
8 Yok
9 Yok
10 Yok
11 Yok
12 Yok
13 Yok
14 Yok

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024