MEDYA PLANLAMASI

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Medya Planlamasının Kavramsal Çerçevesi Ve Gelişimi
2 Reklamın İletişim Süreci İçindeki Yeri
3 Medya Planlaması ve Reklam Kampanyasının Süresinin Belirlenmesi
4 Hedef Tüketici Tanımlamasının Medya Planlamasındaki Önemi
5 Medya Planlama Stratejisinin Saptanması ve Uygulanması
6 Medya Planlamasında Kullanılan(TV İzleme Ölçümleri) Kavramlara Giriş
7 Medya Planlamasında Kullanılan(TV İzleme Ölçümleri) Kavramlara Giriş
8 Medya Planlamasında Kullanılan(TV İzleme Ölçümleri) Kavramlara Giriş
9 Medya Planlamasında Kullanılan(TV İzleme Ölçümleri) Kavramlara Giriş
10 Erişim Seviyesi ve Görme Sıklığı Analizi
11 TV-Radyo- Gazete-İnternet Medya Planlaması I
12 TV-Radyo- Gazete-İnternet Medya Planlaması II
13 Medya Planlamasında Ajans Seçimi ve Örnek Medya Planı Çözümlemesi
14 Yeni Planlama Modelleri

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024