BİLGİ HİZMETLERİ

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Bilgi merkezi hizmetlerinin (teknik ve yararlandırma hizmetleri) genel çerçevesi ve dijital ortamın iş akışına etkisi
2 Teknik Hizmetler: İş akışı (elle ve otomasyona dayalı olarak)
3 Seçim: Temel ilkeler, kuramlar, iş adımları ve kaynaklar
4 Sağlama ve sağlama yolları (Satın alma, bağış, değişim ve derleme)
5 Satın alma süreci
6 Kataloglar ve Kataloglama: Genel Çerçeve (Amacı, işlevi, tarihçesi ve türleri ve yeni gelişmeler), OPAC, MARC ve METADATA
7 Ara Sınav
8 Sınıflama: Genel Çerçeve
9 Ülkemizde kullanılan başlıca sınıflama sistemleri ve temel özellikleri
10 Yerleştirme (1) Amacı, işlevi ve temel yerleştirme türleri
11 Yerleştirme Türleri (2)
12 Yararlandırma Hizmeti ve Özellikleri
13 Danışma ve Bilgi hizmetinin özellikleri ve tarihsel gelişimi
14 Bilgi Hizmeti: Süreç

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024