| 1 |
Bilgi merkezi hizmetlerinin (teknik ve yararlandırma hizmetleri) genel çerçevesi ve dijital ortamın iş akışına etkisi |
| 2 |
Teknik Hizmetler: İş akışı (elle ve otomasyona dayalı olarak) |
| 3 |
Seçim: Temel ilkeler, kuramlar, iş adımları ve kaynaklar |
| 4 |
Sağlama ve sağlama yolları (Satın alma, bağış, değişim ve derleme) |
| 5 |
Satın alma süreci |
| 6 |
Kataloglar ve Kataloglama: Genel Çerçeve (Amacı, işlevi, tarihçesi ve türleri ve yeni gelişmeler), OPAC, MARC ve METADATA |
| 7 |
Ara Sınav |
| 8 |
Sınıflama: Genel Çerçeve |
| 9 |
Ülkemizde kullanılan başlıca sınıflama sistemleri ve temel özellikleri |
| 10 |
Yerleştirme (1) Amacı, işlevi ve temel yerleştirme türleri |
| 11 |
Yerleştirme Türleri (2) |
| 12 |
Yararlandırma Hizmeti ve Özellikleri |
| 13 |
Danışma ve Bilgi hizmetinin özellikleri ve tarihsel gelişimi |
| 14 |
Bilgi Hizmeti: Süreç |