1 |
Metindilbilimsel çözümleme yöntemleri |
2 |
Metindilbilimsel ölçütler |
3 |
Klaus Brinker'in metin çözümleme modeli |
4 |
Metinlerin konusal gelişimi: betimleyici, açıklayıcı, kanıtlayıcı, anlatımsal |
5 |
Metin işlevleri: bilgilendirme, çağrıda bulunma, yükümlülük, ilişki kurma, deklare etme |
6 |
Metnin biçemsel özellikleri: kullanılan sözcükler, dilbilgisi yapıları, metaforik kullanımlar, zaman kullanımı, diğer biçemsel öğeler |
7 |
Reklam türü |
8 |
Internet ve basılı medyadaki reklamlar |
9 |
Televizyon reklamları |
10 |
Harmut Stöckl'in metin çözümleme modeli |
11 |
Almanca, İngilizce ve Türkçe reklamların metindilbilimsel çözümlemesi ve karşılaştırması |
12 |
Almanca, İngilizce ve Türkçe reklamların metindilbilimsel çözümlemesi ve karşılaştırması |
13 |
Almanca, İngilizce ve Türkçe reklamların metindilbilimsel çözümlemesi ve karşılaştırması |
14 |
Kültürlerarası karşılaştırma ve değerlendirme |