GLOBAL MARKETING

İzlence Formu

Ders Adı GLOBAL MARKETING Kod İŞİK4016
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili İngilizce Dersi Veren Dr. Ögr. Üyesi YİĞİT YURDER
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Öğrencilerin uluslararası pazarlama alanında temel bilgilere sahip olmasını sağlamaktır.

İçerik

Uluslararası pazarlamanın temel tanım ve yaklaşımları, uluslararası çevre ve uluslararası pazarlama stratejileri konuları işlenecektir.

Öğretim Yöntemleri

Konular ders anlatımı, sınıf içi tartışmalar ve sunumlar şeklinde işlenecektir. Uluslararası Pazarlama ilkeleri, uygulamaları ve sorunlarına yönelik konular vaka yöntemi kullanılarak tartışılacaktır.

Kaynaklar

Cateora P., Gilly, John Graham, International Marketing, McGraw Hill, 14th edition, 2009. Terpstra V. And Ravi Sarathy, International Marketing, Dryden Press, Seventh Edition. Michael R. Czinkota and Ilkka A. Ronkaine, International Marketing, 8th edition, 2007.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024