PAZARLAMA İLETİŞİMİ

İzlence Formu

Ders Adı PAZARLAMA İLETİŞİMİ Kod İŞİK4008
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Doç. Dr. HATİCE ANIL DEĞERMEN
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Pazarlamada iletişim, kişisel satış, satış geliştirme, halkla ilişkiler, doğrudan pazarlama ve reklamcılık temelinde ele alınarak; iletişim stratejilerinin diğer stratejilerle olan etkileşiminin analizi amaçlanmaktadır.

İçerik

Pazarlamada iletişim süreci, kişisel satış, satış geliştirme, halkla ilişkiler, doğrudan pazarlama ve reklamcılık, bütünleşik pazarlama iletişimi ve marka iletişimi.

Öğretim Yöntemleri

Konferans

Kaynaklar

"Integrated Marketing Communications ", David Pickton , Amanda Broderick, 2005. "Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications" , Kenneth E. Clow , Donald E. Baack, 2015. "Pazarlama İletişimi Yönetimi", Mine Oyman, Yavuz Odabaşı, Mediacat, 2013.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024