Ders Adı | PRINCIPLES OF MARKETING | Kod | İŞİK1010 |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | İngilizce | Dersi Veren | Dr. Ögr. Üyesi YİĞİT YURDER |
Dersin Veriliş Türü | |||
Pazarlama İlkeleri dersinin amacı, pazarlamanın işletme fonksiyonları içindeki yeri ve önemi, pazarlamaya ilişkin temel kavramlar, pazarlama karması elemanları (ürün, fiyat, dağıtım, tutundurma) ve güncel pazarlama yaklaşımları ile ilgili konularda öğrencileri bilgilendirmek ve bu öğrenilen kavramların, "gerçek" dünyada işletmeler tarafından nasıl uygulandığı hakkında örnekler vererek, teoriyi pratikle de pekiştirmektir.
Pazarı ve tüketicileri anlayarak, müşteri odaklı pazarlama karması ve pazarlama stratejileri geliştirebilmek için gerekli olan temel pazarlama kavramlarının incelenmesi, dersin içeriğini oluşturmaktadır.
Ders anlatımı, dersin öğretim üyesi tarafından PowerPoint sunum yöntemi ile yapılacak; konular, gerçek hayattan örnekler eşliğinde ve öğrencilerle soru-cevap şeklinde tartışılarak ele alınacaktır.
Pazarlama İlkeleri (2018), Gary Armstrong & Philip Kotler (çevirmen: Ercan Gegez), Beta Yayınları