PRINCIPLES OF MARKETING

İzlence Formu

Ders Adı PRINCIPLES OF MARKETING Kod İŞİK1010
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili İngilizce Dersi Veren Dr. Ögr. Üyesi YİĞİT YURDER
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Pazarlama İlkeleri dersinin amacı, pazarlamanın işletme fonksiyonları içindeki yeri ve önemi, pazarlamaya ilişkin temel kavramlar, pazarlama karması elemanları (ürün, fiyat, dağıtım, tutundurma) ve güncel pazarlama yaklaşımları ile ilgili konularda öğrencileri bilgilendirmek ve bu öğrenilen kavramların, "gerçek" dünyada işletmeler tarafından nasıl uygulandığı hakkında örnekler vererek, teoriyi pratikle de pekiştirmektir.

İçerik

Pazarı ve tüketicileri anlayarak, müşteri odaklı pazarlama karması ve pazarlama stratejileri geliştirebilmek için gerekli olan temel pazarlama kavramlarının incelenmesi, dersin içeriğini oluşturmaktadır.

Öğretim Yöntemleri

Ders anlatımı, dersin öğretim üyesi tarafından PowerPoint sunum yöntemi ile yapılacak; konular, gerçek hayattan örnekler eşliğinde ve öğrencilerle soru-cevap şeklinde tartışılarak ele alınacaktır.

Kaynaklar

Pazarlama İlkeleri (2018), Gary Armstrong & Philip Kotler (çevirmen: Ercan Gegez), Beta Yayınları

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024