DESTINATION MANAGEMENT

İzlence Formu

Ders Adı DESTINATION MANAGEMENT Kod TRMA3004
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili İngilizce Dersi Veren Dr. Ögr. Üyesi MERVE AYDOĞAN
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Turizm çekim bölgelerinin yönetilmesi ve pazarlanması ile ilgili konularda öğrencileri yetiştirmek, bölge mantığı çerçevesinde turizmin geliştirilmesi yaklaşımı ile pratiğe dönük yeterlilikler kazandırmaktır.

İçerik

Destinasyon kavramı, özellikleri, farklı unsurları, yönetilmesi, resmi sivil güç merkezleri ve inisiyatifler, bu güç merkezlerinin bölgeyi bir turistik ürün olarak tasarlama becerisi ve etkinliği, bölgenin pazarlanması ve rekabet pazarında konumlandırma, imaj, marka olma, bölgeye yönelik turist talebinin süreklilik koşulları, müşteri memnuniyeti ve kalite konuları bu ders kapsamında ele alınacaktır.

Öğretim Yöntemleri

Soru-cevap, sözlü anlatım, öğrenci merkezli, uygulama

Kaynaklar

Özer vd. (2015). Destinasyon Yönetimi. T.C. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ YAYINI NO: 3221 AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI NO: 2092

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024