TURİZM PAZARLAMASI

İzlence Formu

Ders Adı TURİZM PAZARLAMASI Kod TRMA2006
Kredi 2 AKTS 3
Z/S Zorunlu Teorik Saat 2
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. İSMAİL KIZILIRMAK
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Turizm Pazarlamasının kavramları öğretilerek, turizm endüstrisinde ihtiyaç duyulan mesleki bilginin verilmesi amaçlanmaktadır.

İçerik

Her sosyal olayda olduğu gibi, turizm olayında da zaman içinde değişmeler ve gelişmeler gözlenmiştir. Turizmin tarihi gelişimi hem tarihi bölümlere (çağlara) hem de turizmin yapısına göre farklılıklar göstermektedir. Turizm, günümüzdeki anlamını II. Dünya Savaşından sonra kazanmıştır. Bu yer değiştirmelerle günümüz turizm olayları arasında önemli değişme ve gelişmeler meydana gelmiştir. Gelecekte ise, bu yer değiştirme hareketlerinin ne yönde eğilime sahip olacağı şimdiden araştırmacılar, yatırımcılar ve devletler açısından bir merak konusudur.

Öğretim Yöntemleri

Ders ile ilgili konular belirlenen günlerde öğrencilere online olarak aktarılacaktır.

Kaynaklar

Ders kitabı, ppt sunumlar, ders notları

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024