PAZARLAMA

İzlence Formu

Ders Adı PAZARLAMA Kod FISC3017
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Dr. Ögr. Üyesi YİĞİT YURDER
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Dersin amacı, temel pazarlama bilgilerinin işletmelere nasıl uygulandığı konusunda bir farkındalık yaratmaktır.

İçerik

Pazarı ve tüketicileri anlamak, müşteri odaklı pazarlama karması ve pazarlama stratejileri geliştirebilmek için gerekli olan temel pazarlama kavramlarının incelenmesi, dersin içeriğini oluşturmaktadır.

Öğretim Yöntemleri

Ders, teorik ders anlatımı ve sınıf içi uygulamalar yoluyla işlenecektir.

Kaynaklar

KOTLER, ARMSTRONG, 'Principles of Marketing' Ders Notları Marka Analizleri

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024