STRATEJİK PAZARLAMA YÖNETİMİ

İzlence Formu

Ders Adı STRATEJİK PAZARLAMA YÖNETİMİ Kod ISLI7617
Kredi 3 AKTS 7
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. SÜPHAN NASIR
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Bu dersin amacı pazarlamacıların günümüz dinamik ortamında başarılı bir şekilde rekabet edebilmek için kullandıkları pazarlama stratejileri ve yöntemlerinin temellerini açıklamaktır.

İçerik

Ders konuları arasında pazar odaklı stratejik planlama, alıcı davranışı, hedef pazar seçimi, rekabetçi konumlandırma, ürün ve marka yönetimi, fiyatlandırma, dağıtım ve bütünleşik pazarlama iletişimi bulunmaktadır.

Öğretim Yöntemleri

İnteraktif sınıf içi tartışmalar, örnek vak’a çalışmaları ile zenginleştirilmiş ders anlatımı ile birlikte öğrenci sunumları ve grup çalışmaları ile ders yürütülecektir.

Kaynaklar

Harvard Business Review Vak'a Çalışmaları

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024