Ders Adı | STRATEJİK PAZARLAMA YÖNETİMİ | Kod | ISLI7617 |
Kredi | 3 | AKTS | 7 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. SÜPHAN NASIR |
Dersin Veriliş Türü | |||
Bu dersin amacı pazarlamacıların günümüz dinamik ortamında başarılı bir şekilde rekabet edebilmek için kullandıkları pazarlama stratejileri ve yöntemlerinin temellerini açıklamaktır.
Ders konuları arasında pazar odaklı stratejik planlama, alıcı davranışı, hedef pazar seçimi, rekabetçi konumlandırma, ürün ve marka yönetimi, fiyatlandırma, dağıtım ve bütünleşik pazarlama iletişimi bulunmaktadır.
İnteraktif sınıf içi tartışmalar, örnek vak’a çalışmaları ile zenginleştirilmiş ders anlatımı ile birlikte öğrenci sunumları ve grup çalışmaları ile ders yürütülecektir.
Harvard Business Review Vak'a Çalışmaları