SOSYAL MEDYA STRATEJİLERİ

İzlence Formu

Ders Adı SOSYAL MEDYA STRATEJİLERİ Kod GZTK3388
Kredi 3 AKTS 3
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren
Dersin Veriliş Türü Örgün

Dersin Amacı

Stratejik ve taktiksel uygulamaların pratik bir karışımı olacak şekilde sosyal medya pazarlama tekniklerinin çerçevesine ve terminolojisine hakim olunması, sosyal medya hesapları ile gerçekleştirilen girişimlerin başarısının değerlendirilmesi için ölçüm tekniklerinin anlaşılması, belirli demografik, psikografik veya davranışsal profillere sahip grupları hedeflemenin etkileri gibi konular da dahil olmak üzere sosyal medya yönetimi için etik bir çerçeveye sahip olunarak kapsamlı bir kampanya stratejisi ve planı oluşturularak sosyal medyada varlığın geliştirilmesi için gerekli olan yeterliliğin kazanılması amaçlanmaktadır.

İçerik

Sosyal medya platformlarından yararlanarak pazarlama ve reklamcılık programlarını yürütmek için belirli stratejiler ve taktiklerin ayrıntılı olarak incelenmesi. Kişisel ve profesyonel sosyal medya yönetiminin etkili bir şekilde oluşturulması.

Öğretim Yöntemleri

ppt, ders içi tartışmalar, ekip çalışması, sektör deneyimi olan konuk katılımcılar.

Kaynaklar

Sosyal Medya Sanatı, Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick - Mediacat Yayınları Sosyal Medya: Eleştirel Bir Giriş-Christian Fuchs - NOTABENE YAYINLARI Fanocracy: Turning Fans into Customers and Customers into Fans - David Meerman Scott, Reiko Scott Sosyal Medya Stratejisi- Pelin Vardarlıer -NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK Stratejik Sosyal Medya Pazarlaması- Dr. Öğr. Üyesi Erkan Bil-BETA BASIM YAYIM Sosyal Medya-Facebook ve Twitter Motivasyonları-Dr. Nagihan Tufan Yeniçıktı -LİTERATÜRK ACADEMİA

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024