DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER VE UYGULAMALARI

İzlence Formu

Ders Adı DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER VE UYGULAMALARI Kod HAIT3452
Kredi 3 AKTS 4
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. YEŞİM GÜÇDEMİR
Dersin Veriliş Türü Örgün

Dersin Amacı

Öğrencilerin, sosyal medyanın gelişimi ve kuramsal yapısı hakkında fikir sahibi olmalarını ve halkla ilişkiler alanına dönük olarak sosyal medyanın kurumsal kullanımı hakkında bilgi sahibi olmak ve halkla ilişkiler uygulamalarında sosyal medyanın etkin kullanımı.

İçerik

Sosyal medya, sürekli güncellenebilmesi, çoklu kullanıma açık olması, sanal paylaşıma olanak tanıması vb. açısından en ideal mecralardan biri olarak kendini göstermektedir. Bu ortamlarda kuruluşlar ayrıca, hedef kitleleri ile ilişkilerini yönetebilmekte potansiyel müşteriler için stratejiler oluştururken marka farkındalığı yaratabilmektedir. Bunun yanı sıra marka sadakati oluşturabilecekleri stratejiler geliştirirken kurumun somut ve soyut değer yönetimine de katkı sağlamaktadırlar. Bu ders kapsamınsa sosyal medyanın halkla ilişkiler alanındaki kullanımı uygulama alanları ile bağlantılı olarak örneklerle ele alınacaktır.

Öğretim Yöntemleri

Yetkili öğretim elemanı ders yönlendirmesi Sınıfla etkileşimli, tartışma ağırlıklı

Kaynaklar

Sosyal Medya Der yayınları 2017 Yeşim Güçdemir Alanla ilgili güncel yayınlar

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024