Ders Adı | DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER VE UYGULAMALARI | Kod | HAIT3452 |
Kredi | 3 | AKTS | 4 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. YEŞİM GÜÇDEMİR |
Dersin Veriliş Türü | Örgün | ||
Öğrencilerin, sosyal medyanın gelişimi ve kuramsal yapısı hakkında fikir sahibi olmalarını ve halkla ilişkiler alanına dönük olarak sosyal medyanın kurumsal kullanımı hakkında bilgi sahibi olmak ve halkla ilişkiler uygulamalarında sosyal medyanın etkin kullanımı.
Sosyal medya, sürekli güncellenebilmesi, çoklu kullanıma açık olması, sanal paylaşıma olanak tanıması vb. açısından en ideal mecralardan biri olarak kendini göstermektedir. Bu ortamlarda kuruluşlar ayrıca, hedef kitleleri ile ilişkilerini yönetebilmekte potansiyel müşteriler için stratejiler oluştururken marka farkındalığı yaratabilmektedir. Bunun yanı sıra marka sadakati oluşturabilecekleri stratejiler geliştirirken kurumun somut ve soyut değer yönetimine de katkı sağlamaktadırlar. Bu ders kapsamınsa sosyal medyanın halkla ilişkiler alanındaki kullanımı uygulama alanları ile bağlantılı olarak örneklerle ele alınacaktır.
Yetkili öğretim elemanı ders yönlendirmesi Sınıfla etkileşimli, tartışma ağırlıklı
Sosyal Medya Der yayınları 2017 Yeşim Güçdemir Alanla ilgili güncel yayınlar