AJANSLARIN ORGANİZASYONEL YAPISI VE YÖNETİMİ

İzlence Formu

Ders Adı AJANSLARIN ORGANİZASYONEL YAPISI VE YÖNETİMİ Kod HAIT3450
Kredi 3 AKTS 4
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Öğr. Gör. Dr. FATİH ÖZKOYUNCU
Dersin Veriliş Türü Örgün

Dersin Amacı

Öğrencilere halkla ilişkiler ve reklam ajanslarının organizasyonel ve yönetsel yapısını tanıtmak. Ajanslardaki ortamı, günlük rutin, müşteri ilişkileri ve beklentileri hakkında bilgi vermek. Ajanslarda çalışan uzmanlardan konu hakkında bilgi almalarını sağlamak.

İçerik

Halkla ilişkiler ve reklam ajanslarının organizasyon yapısı, iş yapış şekilleri, günlük rutinleri ve yönetsel yapılarını giriş düzeyinde teorik olarak anlatmak ve sonrasında ajanslarda görev alan profesyonellerin kendi ajans yapılarını bizzat anlatmalarını sağlamak. Gerçek uygulayıcılar aracılığıyla, ajanslardaki müşteri ilişkilerinin yönetimi süreci, yaratıcı ve düşünsel süreçler hakkında pratik bilgiler aktarmak.

Öğretim Yöntemleri

Sınıf seviyesine uygun ve bireysel ihtiyaçları göz önünde bulunduran, öğrenci merkezli, katılımlı soru cevap şeklinde tartışma ortamlı anlatısal öğretim yöntemi

Kaynaklar

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024