Ders Adı | PAZARLAMA İLKELERİ | Kod | HAIT1880 |
Kredi | 3 | AKTS | 4 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Dr. Ögr. Üyesi İRFAN AKYÜZ |
Dersin Veriliş Türü | Örgün | ||
Temel pazarlama ilkeleri, kavramları, pazarlama araçları ve pazarlama segmentasyonu ile ilgili konularda bilgi verilmesi hedeflenmektedir. Pazarlama ile ilgili temel kavramlar ve pazarlamanın tarihsel gelişimi de göz önünde bulundurularak öğrencilerin pazarlama faaliyetlerinin teorik zemini konusunda bilgi edinmelerini sağlamak amaçlanmaktadır. Bu dersin oluşturduğu zemin üzerinde, pazarlama halkla ilişkilerine yönelik faaliyetlerde daha yetkin bir öğrenci profili oluşması beklenmektedir.
Pazarlamanın tanımı ve tarihsel gelişimi ile benzer alanlar arasındaki farklılıkların belirtilmesi; pazarlama karmasının uygulamada kullanımını efektif hale getirmek için teorik bir çerçeve oluşturulması.
Temel düzeyde teorik veriler ile pazarlama alanında bir zemin inşa edilmesini hedefleyen ve interaktif bir katkıyla desteklenen, karşılıklı tartışma içeren yüz yüze teorik eğitim.
- Modern Pazarlama, Remzi Altunışık, Şuayip Özdemir ve Ömer Torlak, Değişim Yayınları, 4.Baskı. - Principles of Marketing, Gary Armstrong ve Philip Kotler, Pearson, 18th Global Edition.