TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI VE PAZARLAMA STRATEJİLERİ

İzlence Formu

Ders Adı TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI VE PAZARLAMA STRATEJİLERİ Kod HAIT4628
Kredi 3 AKTS 4
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Doç. Dr. ÖZLEM KALAN
Dersin Veriliş Türü Örgün

Dersin Amacı

Tüketici davranışı hakkında bilgi sahibi olmak, uygun pazarlama stratejilerini anlamak, satın alma karar sürecini etkileyen faktörleri belirleme yeteneği kazandırılacaktır.

İçerik

Pazarlamanın temel kavramlarını tanımak, pazarlama stratejileriyle ilişkiyi anlamak, tüketiciyi tanımak, tüketici davranış modellerini anlamak, tüketici davranış rollerini anlamak, satın alma davranışını etkileyen psikolojik ve sosyo-ekonomik faktörleri anlamak, tüketici satın alma karar sürecini değerlendirmek.

Öğretim Yöntemleri

İnteraktif ders anlatımı, sınıf içi tartışma, araştırma örnekleri üzerinden çözümleme, ödev ve sınav.

Kaynaklar

Tüketici Davranışı, Yavuz Odabaşı

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024