REKLAM İLKE VE KAVRAMLARI

İzlence Formu

Ders Adı REKLAM İLKE VE KAVRAMLARI Kod HAIT2389
Kredi 3 AKTS 4
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Doç. Dr. ÖZLEM KALAN
Dersin Veriliş Türü Örgün

Dersin Amacı

Dersin amacı, öğrencileri reklamcılık sektörüne hazırlamak için reklamla ilgili temel kavramların öğrenilmesi, reklamın pazarlama içindeki rolünün anlaşılması, reklam kampanyası hazırlamanın tüm aşamalarıyla öğrenilmesini sağlamaktır. Bu dersin bir başka amacı da öğrencilerin reklamın toplumsal işlevlerini anlamalarıdır. Öğrenciler bu dersin sonunda reklamla ilişkili tüm kavramlar hakkında bilgi sahibi olmanın yanında ayrıca bir reklam kampanyası hazırlama becerisini teorik olarak kazanmış olmaktadırlar.

İçerik

Reklam kavramı, reklam tarihi, pazarlama ilişkisi, reklam kampanyası yapım süreci, reklam ortamları, reklam ve toplum ilişkisi konuları ele alınmaktadır.

Öğretim Yöntemleri

İnteraktif ders anlatımı, sınıf içi tartışma, araştırma örnekleri üzerinden çözümleme, ödev ve sınav.

Kaynaklar

Reklamın Temel İlkeleri , Halime Yücel

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024