Ders Adı | MARKA YÖNETİMİ | Kod | ISLE3307 |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Arş. Gör. Dr. AHMET TUZCUOĞLU |
Dersin Veriliş Türü | |||
Bu dersin amacı, Stratejik marka yönetiminde temel kavramlarına ilişkin öğrencilerin bilgilendirilmesidir.
Stratejik marka yönetimi süreci, Marka yaratma süreci, Perakendecilikte marka konumlandırma gibi temel konular ele alınmaktadır.
Konferans
- Erdil, Sabri ve Yeşim Uzun (2010). Marka Olmak, 2. Baskı, Beta Yayınları. - Keller, Kevin Lane (2019). Marka Sermayesinin İnşası, Ölçümü ve Yönetimi (Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brank Equity), Çeviri Editörü Aykan Candemir, Nobel Yayınları. - Aaker, David A. (2013). Güçlü Markalar Yaratmak, 3. Baskı, MediaCat Kitapları, İstanbul.