MARKA YÖNETİMİ

İzlence Formu

Ders Adı MARKA YÖNETİMİ Kod KAYO3348
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Arş. Gör. Dr. AHMET TUZCUOĞLU
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Bu dersin amacı, Stratejik marka yönetiminde temel kavramlarına ilişkin öğrencilerin bilgilendirilmesidir.

İçerik

Stratejik marka yönetimi süreci, Marka yaratma süreci, Perakendecilikte marka konumlandırma gibi temel konular ele alınmaktadır.

Öğretim Yöntemleri

Konferans

Kaynaklar

- Erdil, Sabri ve Yeşim Uzun (2010). Marka Olmak, 2. Baskı, Beta Yayınları. - Keller, Kevin Lane (2019). Marka Sermayesinin İnşası, Ölçümü ve Yönetimi (Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brank Equity), Çeviri Editörü Aykan Candemir, Nobel Yayınları. - Aaker, David A. (2013). Güçlü Markalar Yaratmak, 3. Baskı, MediaCat Kitapları, İstanbul.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024