Ders Adı | PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI | Kod | KAYO4231 |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. OYLUM ALTUNA |
Dersin Veriliş Türü | |||
Bu dersin amacı, “Pazarlama Araştırması” kavramının tanımını ve kapsamını, pazarlama sistemindeki yerini ve önemini, araştırma kapsamına dahil olabilecek konuları, karar alma süreci ile etkileşimine göre pazarlama araştırması çeşitlerini, pazarlama araştırması sürecinin aşamalarını, pazarlama araştırmasındaki etik hususları incelemektir. Ders kapsamında pazarlama araştırması kavramı ele alındıktan sonra, bilimsel araştırma sürecinin aşamaları incelenecektir.
Pazarlama araştırması sürecindeki tüm adımlar detaylı olarak ele alınacaktır.
Konferans, Ödev, Sunum (gerekli görüldüğü durumlarda)
Ercan Gegez (2019). Pazarlama Araştırmaları, Beta Yayınları, Geliştirilmiş 6. Baskı. Oylum Korkut Altuna (2021). Fokus Pokus Odak Grup Görüşmeleri Sihirli Dokunuşlar, Beta Yayınları. Bahtışen Kavak (2013). Pazarlama ve Pazar Araştırmaları, Detay Yayıncılık.