PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

İzlence Formu

Ders Adı PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Kod KAYO4231
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. OYLUM ALTUNA
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Bu dersin amacı, “Pazarlama Araştırması” kavramının tanımını ve kapsamını, pazarlama sistemindeki yerini ve önemini, araştırma kapsamına dahil olabilecek konuları, karar alma süreci ile etkileşimine göre pazarlama araştırması çeşitlerini, pazarlama araştırması sürecinin aşamalarını, pazarlama araştırmasındaki etik hususları incelemektir. Ders kapsamında pazarlama araştırması kavramı ele alındıktan sonra, bilimsel araştırma sürecinin aşamaları incelenecektir.

İçerik

Pazarlama araştırması sürecindeki tüm adımlar detaylı olarak ele alınacaktır.

Öğretim Yöntemleri

Konferans, Ödev, Sunum (gerekli görüldüğü durumlarda)

Kaynaklar

 Ercan Gegez (2019). Pazarlama Araştırmaları, Beta Yayınları, Geliştirilmiş 6. Baskı.  Oylum Korkut Altuna (2021). Fokus Pokus Odak Grup Görüşmeleri Sihirli Dokunuşlar, Beta Yayınları.  Bahtışen Kavak (2013). Pazarlama ve Pazar Araştırmaları, Detay Yayıncılık.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024