PAZARLAMA İLKELERİ

İzlence Formu

Ders Adı PAZARLAMA İLKELERİ Kod KAYO2356
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. EMRAH CENGİZ
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Pazarlama konusundaki temel tanım, kavram ve teorileri öğrenmek. Pazarlama çevresi, tüketici ve pazar arasındaki etkileşimi incelemek. Bir pazarlama pozisyonunda başarılı bir performans için gerekli pazarlama perspektifini göstermek.

İçerik

Pazarlama temel kavramları, modern pazarlamaya gelinceye kadar yaşanan evrim, pazarlama karması, tüketici davranışı, endüstriyel pazarlar.

Öğretim Yöntemleri

Örgün öğretim

Kaynaklar

Pazarlama İlkeleri, Mehmet Karafakioğlu, Beta Yayınevi, 2021. Pazarlama İlkeleri, Kotler, Armstrong ; Beta Basım Yayım, 2018. Pazarlama Yönetimi, Kotler, Keller, Beta Basım Yayım, 2018. Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi, Remzi Altunışık, Beta Yayınevi, 2014. Modern Pazarlama, Remzi Altunışık, Şuayip Özdemir ve Ömer Torlak, Değişim Yayınları, İstanbul, 2012. Pazarlama İlkeleri, İslamoğlu, A.Hamdi; Beta Basım Yayım, İstanbul, 2013.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024