PAZARLAMA YÖNETİMİ

İzlence Formu

Ders Adı PAZARLAMA YÖNETİMİ Kod KAYO2358
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. EMRAH CENGİZ
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

İşletmeler için tüketicilerin istek ve ihtiyaçlarının tespit edilmesinin öneminin kavranması Pazarlamanın rekabet avantajı yaratmada kullanılabilecek enstrümanlarının tanıtımının yapılması Öğrencilere pazarlama bakışının verilerek, çok boyutlu bakabilme yeteneğinin kazandırılması Uluslararası Pazarlama, Hizmet Pazarlaması, Müşteri İlişkileri Yönetimi ve yönetimsel boyutta pazarlama konularının analizi,

İçerik

Pazarlama yönetiminin temel süreç ve stratejileri, pazarlama planlaması ve stratejik pazarlama uygulamaları.

Öğretim Yöntemleri

Konferans

Kaynaklar

Pazarlama İlkeleri, Mehmet Karafakioğlu, Beta Yayınevi, 2021. Pazarlama İlkeleri, Kotler, Armstrong ; Beta Basım Yayım, 2018. Pazarlama Yönetimi, Kotler, Keller, Beta Basım Yayım, 2018. Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi, Remzi Altunışık, Beta Yayınevi, 2014. Modern Pazarlama, Remzi Altunışık, Şuayip Özdemir ve Ömer Torlak, Değişim Yayınları, İstanbul, 2012. Pazarlama İlkeleri, İslamoğlu, A.Hamdi; Beta Basım Yayım, İstanbul, 2013.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024