Ders Adı | PAZARLAMA YÖNETİMİ | Kod | KAYO2358 |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. EMRAH CENGİZ |
Dersin Veriliş Türü | |||
İşletmeler için tüketicilerin istek ve ihtiyaçlarının tespit edilmesinin öneminin kavranması Pazarlamanın rekabet avantajı yaratmada kullanılabilecek enstrümanlarının tanıtımının yapılması Öğrencilere pazarlama bakışının verilerek, çok boyutlu bakabilme yeteneğinin kazandırılması Uluslararası Pazarlama, Hizmet Pazarlaması, Müşteri İlişkileri Yönetimi ve yönetimsel boyutta pazarlama konularının analizi,
Pazarlama yönetiminin temel süreç ve stratejileri, pazarlama planlaması ve stratejik pazarlama uygulamaları.
Konferans
Pazarlama İlkeleri, Mehmet Karafakioğlu, Beta Yayınevi, 2021. Pazarlama İlkeleri, Kotler, Armstrong ; Beta Basım Yayım, 2018. Pazarlama Yönetimi, Kotler, Keller, Beta Basım Yayım, 2018. Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi, Remzi Altunışık, Beta Yayınevi, 2014. Modern Pazarlama, Remzi Altunışık, Şuayip Özdemir ve Ömer Torlak, Değişim Yayınları, İstanbul, 2012. Pazarlama İlkeleri, İslamoğlu, A.Hamdi; Beta Basım Yayım, İstanbul, 2013.