Ders Adı | ULUSLARARASI TURİZM PAZARLARINDA TANITIM VE MARKALAŞMA | Kod | TRIS9067 |
Kredi | 3 | AKTS | 6 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Dr. Ögr. Üyesi ŞEHNAZ DEMİRKOL |
Dersin Veriliş Türü | Örgün | ||
Uluslararası tanıtımın ve markalaşmanın temel kuramları, unsurları ile turizm endüstrisindeki markalaşma hakkında öğrencileri bilgi sahibi edebilmek
Uluslararası turizm pazarında hem turizm işletmelerinin hem de turizm destinasyonlarının markalaşma süreçlerini incelemektir
Slayt, sunum, vb.
Şehnaz Demirkol (2016) Turizmde Markalaşma Değişim Yayınları, İstanbul Nurhan Babür Tosun (2010), İletişim Temelli Marka Yönetimi, Beta Yayınevi, İstanbul.