Ders Adı | SEKTÖREL PAZARLAMA | Kod | PZLM9059 |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. ZEHRA BOZBAY |
Dersin Veriliş Türü | Örgün | ||
Doktora öğrencilerinin sayısına ve ilgi alanlarına bağlı olarak, ülkemizin farklı sektörlerinde karşılaşılan pazarlama sorunları pazarlama koşullarındaki değişmeler ve olası gelişmeler de ele alınarak, konu, tartışmalı bir biçimde incelenmektedir. Her bir sektörde kullanılan pazarlama stratejileri, pazarlama bileşenlerinin incelenmesi ve bunların sektörlere göre nasıl farklılaşacağı irdelenecek konular arasındadır.
Türkiye'deki farklı sektörler pazarlama açısından ders kapsamında tartışılmaktadır. Bu konu çerçevesinde dönem projeleri hazırlanmaktadır.
Ders Anlatımı, Sunumlar ve Makale İncelemeleri
A. Baydaş, M. Bayat (2016). Sektörel Pazarlama: Kırsal Kalkınma Perspektifinden. Kriter Yayınları