STRATEJİK MARKA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ VE DİJİTALLEŞME

İzlence Formu

Ders Adı STRATEJİK MARKA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ VE DİJİTALLEŞME Kod HALK9150
Kredi 3 AKTS 7
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. HATUN BOZTEPE TAŞKIRAN
Dersin Veriliş Türü Örgün

Dersin Amacı

Bu ders marka kavramının ana akım ve eleştiriler yaklaşımlar bağlamında tartışılmasını amaçlamakta; pazarlama yaklaşımlarında meydana gelen dönüşümler doğrultusunda markaların günümüzde ulaştığı kapsamı değerlendirmeyi hedeflemektedir. Dijitalleşme sürecinin markaların iletişim strateji ve uygulamaları üzerinde meydana getirdiği fırsatlar ve tehditler ve uygulama örneklerini irdelemek de dersin amaçları arasında bulunmaktadır.

İçerik

Bu ders marka iletişim yönetimine yönelik stratejik bakış açısının elde edilmesine yönelik tasarlanmıştır. Ders kapsamında marka iletişim yönetimi açısından ön plana çıkan çağdaş yaklaşım ve uygulamalar değerlendirilecek, ana akım ve eleştirel bakış açısının markaya yaklaşımı irdelenecektir. Pazarlama yaklaşımları bağlamında markalama anlayışında gelen değişimin ve marka iletişim yönetiminin genişleyen kapsamının ele alınacağı derste, marka iletişimi yönetimi dijitalleşmenin ortaya koyduğu imkanlar ve tehditler bağlamında derinlikli biçimde tartışılacaktır.

Öğretim Yöntemleri

Etkileşimli öğretim yöntemi

Kaynaklar

Hatun Boztepe Taşkıran, Marka İletişimi ve Dijital Stratejiler

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024