REKLAM KURAMLARI

İzlence Formu

Ders Adı REKLAM KURAMLARI Kod HALK9112
Kredi 3 AKTS 7
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. SEDA MENGÜ
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Reklamın işlev, amaç ve yaratım biçimlerinin kuramsal ve uygulamalı olarak öğrenciye aktarılması. Reklam kuramlarını, sosyoloji, psikoloiji, iletişim biliminin kavram ve kuramlarıyla açıklamak. Reklamın ikna, kültür ve ideolojiyle bağlantısını ortaya koymak ve tartışmak.

İçerik

Reklama ilişkin kuram ve modeller farklı disiplinlerin kavramları bağlamımda ele alınır ve tartışılır.

Öğretim Yöntemleri

Yüzyüze Anlatım, uygulama

Kaynaklar

Reklam Teorileri; ed: Prof. Ali Atıf Bir, Prof. Dr. Kemal Süher Reklamların Dili, Judith Williamson Toplumsal Gerçeklik ve Dil, Prof.Dr. Nalan Büyükkantarcıoğlu Advertisng Theory Tutum Algı İletişim, Prof.Dr. Metin İnceoğlu

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024