HALKLA İLİŞKİLER KAMPANYALARI

İzlence Formu

Ders Adı HALKLA İLİŞKİLER KAMPANYALARI Kod KUIL7001
Kredi 3 AKTS 7
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. FERİDE AKIM
Dersin Veriliş Türü Örgün

Dersin Amacı

Halkla ilişkiler projeleri hazırlama ve uygulama konusunda temel bilgiler aktarmak; sektörde başarı kazanmış örnek projelere ilişkin bilgi vermek; gerçekçi, uygulanabilir, tutarlı, özgün, sürdürülebilir halkla ilişkiler projeleri ortaya koyabilmek için izlenmesi gereken kriterlere ilişkin yol haritası sunmak amaçlanmaktadır.

İçerik

Bu derste, halkla ilişkilerde proje kavramı, projelerin kapsamı ve içeriğine ilişkin temel teorik bilgiler aktarılarak projelendirme süreci detaylı bir şekilde ele alınmaktadır. Ayrıca, öğrencilerin bireysel olarak bir halkla ilişkiler projesi hazırlama ve sunma konusunda gerekli bilgi ve becerileri kazanması temin edilmektedir.

Öğretim Yöntemleri

Barkovizyon sunum, ders kitabı

Kaynaklar

Nilay Başok, Gül Coşkun Değirmen (2014). Teoriden Pratiğe Halkla İlişkiler Projeleri. (5. Basım). Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024