Ders Adı | PERAKENDE YÖNETİMİ | Kod | İŞLB2016 |
Kredi | 2 | AKTS | 3 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 2 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Dr. Ögr. Üyesi YİĞİT YURDER |
Dersin Veriliş Türü | Uzaktan | ||
Bu dersin amacı, öğrencilerin perakendeciliğin yapısı ve işleyişi ile perakendeciler tarafından kullanılan stratejileri anlamalarını sağlamaktır.
Perakendecilik ile ilgili temel kavramlar; perakende yönetimini etkileyen iç ve dış çevresel unsurlar; perakende marka (özel marka) yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi, ürün tanzim ve teşhir, kategori yönetim süreci, internet perakendeciliği, mağaza atmosferi yaratma, perakende satış teknikleri, iade ve şikayet yönetimi.
Konuların anlatımı, power point şeklinde sunum
Michael Levy and Barton A. Weitz, Retailing Management (8th ed. ), McGrawHill, 2012 Berman, Evans and Chattejeree, Retailing Management: A Strategic Approach(13th Ed.), Pearson, 2018