PERAKENDE YÖNETİMİ

İzlence Formu

Ders Adı PERAKENDE YÖNETİMİ Kod İŞLB2016
Kredi 2 AKTS 3
Z/S Seçmeli Teorik Saat 2
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Dr. Ögr. Üyesi YİĞİT YURDER
Dersin Veriliş Türü Uzaktan

Dersin Amacı

Bu dersin amacı, öğrencilerin perakendeciliğin yapısı ve işleyişi ile perakendeciler tarafından kullanılan stratejileri anlamalarını sağlamaktır.

İçerik

Perakendecilik ile ilgili temel kavramlar; perakende yönetimini etkileyen iç ve dış çevresel unsurlar; perakende marka (özel marka) yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi, ürün tanzim ve teşhir, kategori yönetim süreci, internet perakendeciliği, mağaza atmosferi yaratma, perakende satış teknikleri, iade ve şikayet yönetimi.

Öğretim Yöntemleri

Konuların anlatımı, power point şeklinde sunum

Kaynaklar

Michael Levy and Barton A. Weitz, Retailing Management (8th ed. ), McGrawHill, 2012 Berman, Evans and Chattejeree, Retailing Management: A Strategic Approach(13th Ed.), Pearson, 2018

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024