PAZARLAMA İLKELERİ

İzlence Formu

Ders Adı PAZARLAMA İLKELERİ Kod İKTB3012
Kredi 3 AKTS 4
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Öğr. Gör. Dr. YAPRAK BURÇAK BOYDAK
Dersin Veriliş Türü Uzaktan

Dersin Amacı

Pazarlama İlkeleri dersinde pazarlamanın işletme fonksiyonları içindeki yeri ve önemi, pazarlamaya ilişkin temel kavramlar, pazarlama karması elemanları (ürün, fiyat, dağıtım, tutundurma) ve güncel pazarlama yaklaşımları ile ilgili konularda öğrencileri bilgilendirmek ve bu öğrenilen kavramların "gerçek" dünyada işletmeler tarafından nasıl uygulandığı hakkında örnekler verilecektir.

İçerik

Pazarı ve tüketicileri anlamak ve müşteri odaklı pazarlama karması ve pazarlama stratejileri geliştirebilmek için gerekli olan temel pazarlama kavramların incelenmesi

Öğretim Yöntemleri

Dersin öğretim üyesi ders anlatımını powerpoint sunumlar ile yapacak; gerçek hayattan örnekler vererek, konular öğrenciler ile soru-cevap tartışarak ele alınacaktır .

Kaynaklar

Pazarlama İlkeleri (2018), Gary Armstrong & Philip Kotler (çevirmen: Ercan Gegez), Beta Yayınları

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024