Ders Adı | PAZARLAMA İLKELERİ | Kod | İKTB3012 |
Kredi | 3 | AKTS | 4 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Öğr. Gör. Dr. YAPRAK BURÇAK BOYDAK |
Dersin Veriliş Türü | Uzaktan | ||
Pazarlama İlkeleri dersinde pazarlamanın işletme fonksiyonları içindeki yeri ve önemi, pazarlamaya ilişkin temel kavramlar, pazarlama karması elemanları (ürün, fiyat, dağıtım, tutundurma) ve güncel pazarlama yaklaşımları ile ilgili konularda öğrencileri bilgilendirmek ve bu öğrenilen kavramların "gerçek" dünyada işletmeler tarafından nasıl uygulandığı hakkında örnekler verilecektir.
Pazarı ve tüketicileri anlamak ve müşteri odaklı pazarlama karması ve pazarlama stratejileri geliştirebilmek için gerekli olan temel pazarlama kavramların incelenmesi
Dersin öğretim üyesi ders anlatımını powerpoint sunumlar ile yapacak; gerçek hayattan örnekler vererek, konular öğrenciler ile soru-cevap tartışarak ele alınacaktır .
Pazarlama İlkeleri (2018), Gary Armstrong & Philip Kotler (çevirmen: Ercan Gegez), Beta Yayınları