Ders Adı | MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ | Kod | İŞLB4008 |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Dr. Ögr. Üyesi YİĞİT YURDER |
Dersin Veriliş Türü | Uzaktan | ||
Bu dersin amacı öğrencilere müşteri kazanma, müşteriyi elde tutma ve güçlü müşteri ilişkilerini geliştirmebilmek için gerekli olan müşteri odaklı şirket kültür yapısını ve stratejileri öğretmektir.
İşletmelerin müşteri odaklı stratejilerle ile elde edeceği rekabet avantajlarını, müşteri odaklı örgüt kültürünün oluşturulmasında önemli rol oynayan yapı taşlarını ve Müşteri İlişkileri Yönetimi mimarisinin unsurları olan analitik, operasyonel, ve işbirliksel müşteri ilişkleri yönetiminin kavramlarını derinlemesine incelemek.
Örnek vak’a çalışmaları ile zenginleştirilmiş ders anlatımı