DİJİTAL PAZARLAMA STRATEJİLERİ

İzlence Formu

Ders Adı DİJİTAL PAZARLAMA STRATEJİLERİ Kod İŞLB4020
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren
Dersin Veriliş Türü Uzaktan

Dersin Amacı

İnternet büyük bir pazarlama fırsatını temsil ediyor. Ders, BtoB ve BtoC markaları için dijital pazarlama stratejisi, uygulama ve yürütme konularını inceler, tüm dijital kanallar ve platformlar hakkında ayrıntılı bir bakış açısı sağlar. Katılımcılar, formülasyondan uygulamaya, entegre bir dijital pazarlama stratejisinin nasıl geliştirileceği konusunda kapsamlı bilgi ve deneyim ile dersi tamamlayacaklardır. Amaç: 1. Dijital pazarlamayı daha büyük bir pazarlama ve / veya medya stratejisi içinde birden çok hedef için nasıl ve neden kullanacağınızı anlamak, 2. Başlıca dijital pazarlama kanallarını anlamak - çevrimiçi reklamcılık: Dijital ekran, video, mobil, arama motoru ve sosyal medya, 3. Kapsamlı bir dijital pazarlama stratejisi ve planı geliştirmeyi, değerlendirmeyi ve uygulamayı öğrenmek, 4. Dijital pazarlama çabalarının nasıl ölçüleceğini öğrenmek, 5. En yeni dijital reklam teknolojilerini keşfetmek

İçerik

Dijital Pazarlamaya Giriş; İlk Dijital Pazarlama Planının oluşturulması; SWOT analizi; Hedef Kitle Analizi; İçerik yönetimi; Web Sitelerinin Optimizasyonu; MS Anlatımı; SEO Optimizasyonu; CRM platformu; Google Analytics; Sosyal medya pazarlamacılığı; Bütçeleme.

Öğretim Yöntemleri

Ders anlatımı, vaka çalışmaları ve grup sunumları.

Kaynaklar

Gerekli ders kitabı yoktur, ancak her hafta öğrencilere önde gelen sektör yayınlarından ve web sitelerinden kaynaklanacak okumalar verilir.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024