Ders Adı | PAZARLAMA İLETİŞİMİ | Kod | İŞLB4010 |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Öğr. Gör. Dr. YAPRAK BURÇAK BOYDAK |
Dersin Veriliş Türü | Uzaktan | ||
Dersin amacı, öğrencilerin pazarlama derslerinde kazanmış oldukları pazarlama iletişimi farkındalığını geliştirmektir.
Pazarlama iletişimi stratejileri geliştirebilmek için gerekli olan temel kavramlarının detaylı incelenmesi, dersin içeriğini oluşturmaktadır.
Ders, teorik ders anlatımı ve sınıf içi sunumlar yoluyla işlenecektir.
Robyn Blakeman, Integrated Marketing Communication Çalışma notları