PAZARLAMA İLETİŞİMİ

İzlence Formu

Ders Adı PAZARLAMA İLETİŞİMİ Kod İŞLB4010
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Öğr. Gör. Dr. YAPRAK BURÇAK BOYDAK
Dersin Veriliş Türü Uzaktan

Dersin Amacı

Dersin amacı, öğrencilerin pazarlama derslerinde kazanmış oldukları pazarlama iletişimi farkındalığını geliştirmektir.

İçerik

Pazarlama iletişimi stratejileri geliştirebilmek için gerekli olan temel kavramlarının detaylı incelenmesi, dersin içeriğini oluşturmaktadır.

Öğretim Yöntemleri

Ders, teorik ders anlatımı ve sınıf içi sunumlar yoluyla işlenecektir.

Kaynaklar

Robyn Blakeman, Integrated Marketing Communication Çalışma notları

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024