ULUSLARARASI PAZARLAMA

İzlence Formu

Ders Adı ULUSLARARASI PAZARLAMA Kod ISLE4192
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Dr. Ögr. Üyesi GÖKHAN YOLAÇ
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Küresel pazarlama konusunda öğrencilerin bilgi edinmesini sağlamak.

İçerik

Uluslararası pazarlamanın temel tanım ve yaklaşımları, aktörleri, uluslararası çevre ve uluslararası pazarlama stratejileri.

Öğretim Yöntemleri

Konferans, Haftalık Ödevler, Dönem Projesi, Sunum

Kaynaklar

Küresel Pazarlama Yönetimi, İpek Altınbaşak vd., Beta Basım Yayım, İstanbul, 2008. Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri, Emrah Cengiz vd., Beta Basım Yayım, İstanbul, 2007. Uluslararası Pazarlama Yöntemi, Prof. Dr. Mehmet Karafakioğlu, Beta Basım Yayım, İstanbul, 2012. Uluslararası Pazarlama Stratejisi, Frank Bradley, Bilim Teknik Yayınevi, İstanbul, 2005. Global Marketing, Warren J. Keegan& Mark C. Green, Pearson-Prentice Hall, New Jersey, 2008. International Marketing, Philip Cateora, Mary Gilly&John Graham, McGraw-Hill/Irwin, , 2010.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024