Ders Adı | PAZARLAMA İLKELERİ | Kod | ISLE2247 |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. EMRAH CENGİZ |
Dersin Veriliş Türü | |||
Pazarlama konusundaki temel tanım, kavram ve teorileri öğrenmek. Pazarlama çevresi, tüketici ve pazar arasındaki etkileşimi incelemek. Bir pazarlama pozisyonunda başarılı bir performans için gerekli pazarlama perspektifini göstermek.
Pazarlama temel kavramları, modern pazarlamaya gelinceye kadar yaşanan evrim, pazarlama karması, tüketici davranışı, endüstriyel pazarlar.
Konferans, Haftalık Ödevler, Dönem Projesi, Sunum
Modern Pazarlama, Remzi Altunışık, Şuayip Özdemir ve Ömer Torlak, Değişim Yayınları, İstanbul, 2006. “Pazarlama İlkeleri”, İslamoğlu, A.Hamdi; Beta Basım Yayım, İstanbul, 2002. “Pazarlama İlkeleri”, Karafakioğlu Mehmet; Literatür Yayıncılık, İstanbul, 2005. “Pazarlama Yönetimi”, Kotler, Philip; Beta Basım Yayım. “Pazarlama İlkeleri”, Tek, Ömer Baybars; Beta Basım Yayım, İzmir, 1997 “Pazarlama İlkeleri”, Yükselen, Cemal; Detay Yayıncılık, Ankara, 2003