PAZARLAMA İLKELERİ

İzlence Formu

Ders Adı PAZARLAMA İLKELERİ Kod ISLE2247
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. EMRAH CENGİZ
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Pazarlama konusundaki temel tanım, kavram ve teorileri öğrenmek. Pazarlama çevresi, tüketici ve pazar arasındaki etkileşimi incelemek. Bir pazarlama pozisyonunda başarılı bir performans için gerekli pazarlama perspektifini göstermek.

İçerik

Pazarlama temel kavramları, modern pazarlamaya gelinceye kadar yaşanan evrim, pazarlama karması, tüketici davranışı, endüstriyel pazarlar.

Öğretim Yöntemleri

Konferans, Haftalık Ödevler, Dönem Projesi, Sunum

Kaynaklar

Modern Pazarlama, Remzi Altunışık, Şuayip Özdemir ve Ömer Torlak, Değişim Yayınları, İstanbul, 2006. “Pazarlama İlkeleri”, İslamoğlu, A.Hamdi; Beta Basım Yayım, İstanbul, 2002. “Pazarlama İlkeleri”, Karafakioğlu Mehmet; Literatür Yayıncılık, İstanbul, 2005. “Pazarlama Yönetimi”, Kotler, Philip; Beta Basım Yayım. “Pazarlama İlkeleri”, Tek, Ömer Baybars; Beta Basım Yayım, İzmir, 1997 “Pazarlama İlkeleri”, Yükselen, Cemal; Detay Yayıncılık, Ankara, 2003

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024