DİJİTAL PAZARLAMA

İzlence Formu

Ders Adı DİJİTAL PAZARLAMA Kod TUIS4248
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Dr. Ögr. Üyesi ERDEM ÖZKAN
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Derste öğrencilerin internetin oluşturduğu dijital ortamı ve dijital teknolojileri tanıması, değişen tüketici davranışlarını ve rekabet koşullarını anlaması ve işletmelerin rekabet üstünlüğü elde etmek amaçlı kullanabileceği dijital pazarlama kararlarını, stratejilerini ve uygulamalarını öğrenmesi amaçlanmaktadır.

İçerik

Teknolojinin pazarlama ile etkileşimi çerçevesinde günümüzde öne çıkan dijital pazarlama konuları teorik ve uygulamalı açılardan ele alınacaktır. Derste öncelikle dijital pazarlamanın gelişimi ve kapsamı ile dijital pazarlama planlaması konuları işlenecektir. Sonrasında ise dijital pazarlamanın uygulamalı konuları ele alınacak olup, güncel dijital pazarlama konuları öğrencilerle etkileşime dayalı olarak irdelenecektir.

Öğretim Yöntemleri

Konular ders anlatımı, sınıf içi tartışmalar ve sunumlar şeklinde işlenecektir.

Kaynaklar

- Dijital Pazarlama Stratejisi (Çeviri Kitap, Orj. Adı: Digital Marketing Strategy), Simon Kingsnorth, Nobel, 2017, - Dijital Pazarlama (Çeviri Kitap, Orj. Adı: Understanding Digital Marketing), Damian Ryan, T.İş Bankası, 2017, - Digital Marketing, Dave Chaffey, Pearson, 2019, - Dijital Tutulma, Kaan Varnalı, Mediacat, 2012, - Taşlar Yerinden Oynarken-Dijital Pazarlamanın Kuralları, Fatoş Karahasan, Doğan Kitap, 2012. - Dijital Pazarlama Temelleri, Emre Gökşin, Abaküs, 2017

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024