PAZARLAMA İLETİŞİMİ

İzlence Formu

Ders Adı PAZARLAMA İLETİŞİMİ Kod ISU412S
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Doç. Dr. HATİCE ANIL DEĞERMEN
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Bu dersin amacı, tutundurma karmasının özelliklerinin ve her birinin rollerinin açıklanması ve iletişim teorisinin temel anlayışının kazandırılmasıdır. Bu ders sonunda öğrenci, genel pazarlama stratejileri ile pazarlama iletişim stratejileri arasındaki ilişkiyi kurabilmeli, karmadaki her bir unsurun güçlü ve zayıf yönlerini değerlendirebilmeli ve karma içindeki unsurların etkileşimini kavrayabilmelidir. Bunun sonucunda, iletişim teorisini tanımlayabilmeli ve değerlendirebilmeli ve ne zaman hangi tutundurma karması unsurunu veya unsurlarını bir arada kullanacağının muhakemesini yapabilmelidir.

İçerik

Pazarlama iletişiminin ne olduğunu, özelliklerini, Bütünleşik pazarlama iletişimi unsurlarını öğrenmek ve pazarlama iletişiminin nasıl geliştirilebileceğini saptamak.

Öğretim Yöntemleri

Sunuş yöntemi ve derse aktif olarak katılım ile öğrenme.

Kaynaklar

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024