MARKA FİNANSMANI

İzlence Formu

Ders Adı MARKA FİNANSMANI Kod PEMY8002
Kredi 3 AKTS 7
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. BAŞAK TURAN İÇKE
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Marka Değerlemesi ile ilgili teoride yer alan yöntemler ve spesifik olarak piyasada en sık kullanılan yöntemlere yönelik olarak uygulamalar ile konunun kavranması ve uzmanlık kazandırılması amaçlanmaktadır.

İçerik

Marka değerlemesinin temel kavramları, değerleme yöntemleri ve uygulamalarının öğrenilmesi

Öğretim Yöntemleri

Ders anlatımı, haftalık ödevler ve sunumlar ve dönem projesi.

Kaynaklar

Theory of Valuation, Bhattacharya; George M. The Theory of Valuations, O. F. G. Schilling. A. Seetharaman, Zainal Azlan Bin Mohd Nadzir, S. Gunalan, (2001) "A conceptual study on brand valuation", Journal of Product & Brand Management, Vol. 10 Issue: 4, pp.243-256. Reza Motameni, Manuchehr Shahrokhi, (1998) "Brand equity valuation: a global perspective", Journal of Product & Brand Management, Vol. 7 Issue: 4, pp.275-290.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024