Ders Adı | MARKA FİNANSMANI | Kod | PEMY8002 |
Kredi | 3 | AKTS | 7 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. BAŞAK TURAN İÇKE |
Dersin Veriliş Türü | |||
Marka Değerlemesi ile ilgili teoride yer alan yöntemler ve spesifik olarak piyasada en sık kullanılan yöntemlere yönelik olarak uygulamalar ile konunun kavranması ve uzmanlık kazandırılması amaçlanmaktadır.
Marka değerlemesinin temel kavramları, değerleme yöntemleri ve uygulamalarının öğrenilmesi
Ders anlatımı, haftalık ödevler ve sunumlar ve dönem projesi.
Theory of Valuation, Bhattacharya; George M. The Theory of Valuations, O. F. G. Schilling. A. Seetharaman, Zainal Azlan Bin Mohd Nadzir, S. Gunalan, (2001) "A conceptual study on brand valuation", Journal of Product & Brand Management, Vol. 10 Issue: 4, pp.243-256. Reza Motameni, Manuchehr Shahrokhi, (1998) "Brand equity valuation: a global perspective", Journal of Product & Brand Management, Vol. 7 Issue: 4, pp.275-290.