DİJİTAL MARKALAMA VE E-PERAKENDECİLİK

İzlence Formu

Ders Adı DİJİTAL MARKALAMA VE E-PERAKENDECİLİK Kod PEMY8000
Kredi 3 AKTS 7
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. EMRAH CENGİZ
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Bu derste, elektronik ortamda marka yaratma çalışmalarının ve stratejilerinin kavranması ve bu stratejilerin uygulaması amaçlanmaktır.

İçerik

Markanın yapısı ve marka stratejileri, elektronik ortamda ele alınmaktadır. Bu ders kapsamında geleneksel olmayan perakendecilik yöntemleri ile sosyal medya pazarlaması süreçleri de incelenmektedir.

Öğretim Yöntemleri

Konferans, Haftalık Ödevler, Dönem Projesi, Sunum

Kaynaklar

- Digital Branding: A Complete Step-by-Step Guide to Strategy, Tactics, Tools and Measurement, Daniel Rowles , Kogan Page - Introduction to Electronic Commerce (3rd Edition) (Pearson Custom Business Resources), Efraim Turban, David King, Judy Lang; Pearson - Multi-Channel Retailing, Lynda Rose Poloian, Fairchild Books

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024