Ders Adı | DİJİTAL MARKALAMA VE E-PERAKENDECİLİK | Kod | PEMY8000 |
Kredi | 3 | AKTS | 7 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. EMRAH CENGİZ |
Dersin Veriliş Türü | |||
Bu derste, elektronik ortamda marka yaratma çalışmalarının ve stratejilerinin kavranması ve bu stratejilerin uygulaması amaçlanmaktır.
Markanın yapısı ve marka stratejileri, elektronik ortamda ele alınmaktadır. Bu ders kapsamında geleneksel olmayan perakendecilik yöntemleri ile sosyal medya pazarlaması süreçleri de incelenmektedir.
Konferans, Haftalık Ödevler, Dönem Projesi, Sunum
- Digital Branding: A Complete Step-by-Step Guide to Strategy, Tactics, Tools and Measurement, Daniel Rowles , Kogan Page - Introduction to Electronic Commerce (3rd Edition) (Pearson Custom Business Resources), Efraim Turban, David King, Judy Lang; Pearson - Multi-Channel Retailing, Lynda Rose Poloian, Fairchild Books