Ders Adı | DENİZCİLİK İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA STRATEJİLERİ | Kod | DIPY0303 |
Kredi | 3 | AKTS | 8 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. ERDAL ARLI |
Dersin Veriliş Türü | |||
Denizcilik işletmelerinde pazarlama kavram ve yöntemlerinin stratejik pazarlama perspektifiyle başarılı bir biçimde uygulanabilmesi için gerekli olan teorik ve uygulamalı altyapının öğrencilere öğretilmesidir.
Denizcilik sektöründe pazarlama karması stratejileri, kriz dönemi pazarlama stratejileri, pazar fırsatları ölçümü ve pazar çekiciliği analizi, yeni pazarlara giriş stratejileri
Düz anlatım, sınıf içi tartışma, sunum ve soru-cevap.
Photis M. Panayides, Professional Ship Management: Marketing and Strategy (Plymouth Studies in Contemporary Shipping and Logistics) ,ISBN-13: 978-0754614890, ISBN-10: 0754614891 Marketing Strategy of Shipping Companies (e-book), January 2016Publisher: Lloyds Maritime Academy, Informa PLC Branch, Alan, Maritime Economics: Management and Marketing 3rd ed.,Stanley Thornes Pub., ISBN / Part No: 0748739866 Soner Esmer, Liman İşletmelerinde Hizmet Pazarlaması Pazarlama İletişimi, Detay Yayıncılık, 2011