MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ VE VERİ TABANLI PAZARLAMA

İzlence Formu

Ders Adı MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ VE VERİ TABANLI PAZARLAMA Kod ISLI7626
Kredi 3 AKTS 8
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. SÜPHAN NASIR
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Bu dersin amacı öğrencilere müşteri kazanma, müşteriyi elde tutma ve güçlü müşteri ilişkilerini geliştirebilmek için gerekli olan müşteri odaklı şirket kültür yapısını ve stratejileri öğretmektir.

İçerik

İşletmelerin müşteri odaklı stratejilerle ile elde edeceği rekabet avantajlarını, müşteri odaklı örgüt kültürünün oluşturulmasında önemli rol oynayan yapı taşlarını ve Müşteri İlişkileri Yönetimi mimarisinin unsurları olan analitik, operasyonel, ve işbirliksel müşteri ilişkleri yönetiminin kavramlarını derinlemesine inelemek.

Öğretim Yöntemleri

Örnek vak’a çalışmaları ile zenginleştirilmiş ders anlatımı ile birlikte öğrenci sunumları

Kaynaklar

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024